خدمات توسعه وردپرس خود را چگونه قیمت گذاری می کنید؟ چگونه از قیمت گذاری خود در خارج از تجارت جلوگیری می کنید؟ ما اعضای توسعه‌دهنده وب فعال خود را مورد بررسی قرار دادیم تا به شما کمک کنیم تا بر معضل رایج قیمت‌گذاری غلبه کنید.
 
برای یادگیری طراحی کامل طراحی سایت و تیریک های افزایش درآمد از آن کافی است به آدرس زیر بروید:
https://bememim.com/طراحی-سایت-آموزشی/
 
آیا باید ساعتی شارژ کنید یا هر پروژه؟ چگونه به یک نقل قول می رسید؟ شاید به یک مشتری تخمینی ارائه کردید و جوابی نشنیدید؟
 
چه شما یک فریلنسر باشید یا کسب و کار توسعه وب خود را راه اندازی کنید، اگر مشتریان تا به حال متوجه شده اند که شما گران قیمت هستید، احتمالاً هنگام درخواست مشاوره، موارد زیر را شنیده اید:
 
چیزی به نام نرخ بازار وجود ندارد. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چه ارزشی دارید."
 
یا شاید شما نمی دانید چگونه خدمات خود را قیمت گذاری کنید و تصمیم بگیرید که "معامله تجاری" یک راه عالی برای شروع تجارت شما است…
 
هنگامی که این تجارت (وردپرس) را شروع کردم، یک وب سایت را با حصاری 6 اینچی در اطراف ملک خود مبادله کردم. ارزش حصار 3000 دلار بود، بنابراین این چیزی است که من در ازای وب سایت آنها دریافت کردم. – فیل، عضو bememim DEV
 
بله، همه اینها درست است، اما به طور کلی برای فریلنسرهای مبتدی یا متوسط ​​یا توسعه دهندگان وب که کسب و کار خود را اداره می کنند، صدق نمی کند.
 
البته، اگر یک نمونه کار درخشان دارید، یا اگر تقویم شما از ماه‌ها قبل رزرو شده است (چون شما آنقدر خوب هستید)، مطمئناً، لازم نیست به نرخ‌های ادامه دار فکر کنید یا اینکه دیگران چه چیزی را شارژ می‌کنند.
 
نکته اصلی این است که هیچ کس نمی خواهد برای بادام زمینی کار کند. هنگام ساخت مدل قیمت گذاری خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.
 
خوشبختانه، ما به یک جامعه بیش از 50 هزار عضو از توسعه دهندگان وب دسترسی داریم و اطلاعات ارائه شده در این مقاله را از طریق نظرسنجی و بحث جمع آوری کرده ایم.
 
در این مقاله به جای صحبت در مورد قیمت‌گذاری خاص و هزینه‌های پرداختی (که در مقالات دیگر به آن اشاره می‌کنیم – لینک‌های انتهای این مقاله را ببینید)، ما عمیقاً به نحوه تنظیم قیمت برای خدمات خود خواهیم پرداخت تا بتوانید درخواست دهید. این ایده ها را ارائه کنید و یک مدل قیمت گذاری ارائه دهید که برای کسب و کار شما کار می کند.
 
و به این ترتیب در این پست:
 
ما راهی مطمئن برای قیمت گذاری پروژه هایتان به شما نشان خواهیم داد تا هرگز دستمزد کمتری دریافت نکنید.
اگر مطمئن نیستید که نرخ ساعتی شما چقدر باید باشد، به بازخوردهایی که از اعضای توسعه‌دهنده وب خود دریافت کرده‌ایم، و همچنین به داده‌های جمع‌سپاری و نرخ‌های جاری در بازارهای آزاد پرطرفدار نگاه می‌کنیم.
ما همچنین ابزارهایی را خواهیم دید که به شما کمک می‌کنند تا برآورد پروژه خود را اعتبارسنجی کنید و اطمینان حاصل کنید که از حد مطلوب خارج نیست.
و در پایان، خواهیم دید که چگونه می‌توانید با استفاده از برخی از ماشین‌حساب‌های نرخ فریلنسر جالب به اهداف پولی سالانه خود برسید.
توجه: اگر به نقطه‌ای در حرفه خود رسیده‌اید که می‌توانید آنچه را که می‌خواهید شارژ کنید، این راهنما برای شما مناسب نیست . اگر یک توسعه دهنده وب آزاد هستید یا کسب و کار توسعه وب خود را راه اندازی می کنید، این راهنما برای شما مناسب است.
 
 

قیمت طراحی سایت ثابت یا متغیر ؟

ما اخیراً به مخاطبان توسعه‌دهنده وب خود نزدیک شدیم و این سؤال را پرسیدیم: در حال حاضر چگونه هزینه مشتریان توسعه وب خود را محاسبه می‌کنید؟
 
ثابت در مقابل قابل تنظیم؟ آیا بهتر است یک قیمت تعیین شده داشته باشید تا بدانید چه چیزی خواهید ساخت؟ یا، آیا بر این اساس تنظیم می کنید - پرداخت نهایی متفاوت است؟
 
در اینجا نکاتی وجود دارد که به روشن شدن موارد کمک می کند…
 
اول، یک عامل مثبت قیمت ثابت این است که درک آن برای شما و مشتری ساده است.
 
هیچ حدس و گمانی در مورد هزینه این پروژه در پایان روز وجود نخواهد داشت. در حالی که قیمت قابل تنظیم - یا نرخ ساعتی - ممکن است شوک برچسب داشته باشد.
 
یا برعکس آن ممکن است به شدت کم شارژ باشد.
 
«اگر دقیقاً آنچه را که انجام می‌دهید و چقدر زمان صرف آن می‌کنید، تجزیه و تحلیل کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که واقعاً زمان زیادی را صرف مشتریان طولانی‌مدت می‌کنید، که باید برای آن غرامت دریافت کنید. اگر نه، شما محکوم به لذت فروش و پرداخت اولیه، یک شام خوب، و پول اجاره هستید، و به دنبال آن پشیمانی از داشتن مشتریان مطالبه‌گر و صورت‌حساب‌های معوقه. عضو bememim DEV – تونی جی.
 
سناریوی یک مقدار ثابت این است که یک توسعه دهنده حداقل 740 دلار برای یک وب سایت مبتنی بر وبلاگ و 1000 دلار برای تجارت الکترونیک هزینه کند.
 
با این حال، مشتری از مقدار ثابت فراتر می رود، بنابراین توسعه دهنده برای افزودنی ها (به عنوان مثال، کنسول جستجوی گوگل، تعمیر و نگهداری، امنیت و غیره) هزینه می گیرد.
 
یا چندین عضو ذکر کردند که بستگی به پیچیدگی پروژه دارد. ممکن است از 1000 تا 10000 دلار متغیر باشد. اینجا جایی است که شما وارد نقل قول می شوید (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت).
 
چه با یک قیمت ثابت یا قابل تنظیم بروید، مطمئن شوید که از نظر مالی منطقی است و شما با تصمیم خود راحت هستید.
 
به هر حال، هیچ چیز بدتر از انجام یک پروژه توسعه زمانی نیست که احساس می کنید به شدت دستمزد دریافت می کنید.
 
این ما را به ساختار قیمت گذاری دیگری می برد که …
 

نرخ ساعتی

نرخ‌های ساعتی تضمین می‌کنند که برای هر زمانی که در کار خود قرار می‌دهید، حقوق دریافت می‌کنید. این شامل همه چیز از مکاتبه تا کار واقعی در یک سایت وردپرس است.
 
یک مزیت این است که اگر یک پروژه بیشتر از حد انتظار طول بکشد، از زمان خود استفاده خواهید کرد. همانطور که گفته شد، یک نقطه ضعف نرخ ساعتی این است که اگر یک کار زمان کمتری را صرف کند، آنقدر که در ابتدا پیش بینی می کردید درآمدی نخواهید داشت.
 
در اینجا چند فکر در این مورد وجود دارد…
 
برای اکثر پروژه‌ها، من قیمت‌گذاری بر اساس ارزش را برای هر پروژه انجام می‌دهم. من فقط ساعتی را برای چیزهای کوچک یا کارهای تعمیر و نگهداری مداوم استفاده می کنم. معمولاً به چیزی ختم می‌شود که من احساس می‌کنم منطقی است - فکر کردن به چیزهایی مانند ارزش چیست، چقدر باید به من دستمزد بدهم تا به اندازه کافی به آن اهمیت بدهم، چقدر می‌توانند بپردازند، چقدر مایل هستم. اگر نمی توانند هزینه زیادی بپردازند ساده کنم، آیا به مجموعه من کمک می کند، آیا حتی به چیزی که من ارائه می دهم نیاز دارند، آیا منجر به کار بیشتر می شود، آیا دوست دارم با آنها کار کنم و آیا این پروژه لذت بخشی خواهد بود، آیا کیفیت کافی وجود دارد؟ دارایی ها (عکاسی، کپی خوب، لوگوی قابل استفاده و غیره) موجود است یا باید در مورد اینکه چرا به دارایی های بهتری نیاز داریم، از چه ابزارهایی برای ساختن آن ها و چه مقدار کدنویسی سفارشی نیاز دارم به آنها سخنرانی کنم. انجام، و غیره، و غیره در نهایت، من فقط یک عدد را از هوای رقیق بیرون می کشم که احساس می کنم منطقی است. بدیهی است که می‌دانم این فوق‌العاده علمی نیست، اما اگر هر دو احساس کنیم قیمت قابل کنترل و منصفانه است، مهم نیست که چقدر باشد.» عضو bememim DEV - Greg
 
"تعیین قیمت از قبل عالی است، اما مراقب این طرز فکر باشید: اگر مشتری شما از شما بخواهد که هزینه های خود را توجیه کنید و شما به آنها بگویید دستمزد ساعتی شما 20 دلار است، زیرا صورتحساب اولیه شما به همین دلیل است، این تنها کاری است که شما انجام می دهید. هرگز قادر به شارژ آنها خواهم بود." عضو bememim DEV - Phil
 
همچنین می توانید چندین سرویس را به صورت همزمان به صورت یک بسته اضافه کنید. بسته‌ها روشی عالی برای شارژ نرخ بالاتر و عدم تعقیب افزونه‌های اضافی در جاده هستند.
 
چند نمونه عالی از بسته های همراه را می توان در مقاله خدمات اضافی ما یافت .
 
راهی برای گنجاندن نرخ های ثابت، متغیر و ساعتی در وب سایت خدمات شما وجود دارد. نکته اصلی این است که برای مشتری شما روشن است که در مورد هزینه ها به دنبال چه چیزی هستند.
 

فراتر از ساعتی در مقابل. بحث هزینه ثابت: برآورد از پایین به بالا

در مرحله بعد به یک تکنیک تخمین پروژه مفید نگاه می کنیم که به طور یکپارچه برای همه انواع پروژه های وردپرس اعمال می شود - "تخمین از پایین به بالا".
 
دقیقا چیه؟
 
دیک بیلوز از ساعت 4 بعد از ظهر توضیح می دهد:
 
زمانی که تخمین‌های مقدار کار، مدت زمان و هزینه در سطح کار تنظیم می‌شوند، می‌توانید آن‌ها را در برآوردهای قابل تحویل سطح بالاتر و کل پروژه جمع آوری کنید.
 
اساساً، در تخمین از پایین به بالا، شما تمام کارهایی را که انتظار دارید به عنوان بخشی از تحویل پروژه انجام دهید فهرست کرده و برای هر یک از این وظایف به صورت جداگانه تخمین بزنید.
 
بعد، این اعداد را جمع کنید تا قیمت نهایی پروژه را دریافت کنید.
 
به عنوان مثال، برای پروژه توسعه سایت وردپرس، مراحل معمولی عبارتند از:
 
  • برنامه ریزی
  • پیاده سازی
  • آزمایش کردن
  • مرور
  • آموزش مشتری
  • آپلود محتوا
  • پرتاب نرم (و پرتاب)
  • پشتیبانی و نگهداری پس از راه اندازی
 
اگر مجبور بودیم تکنیک تخمین از پایین به بالا را در این مورد اعمال کنیم، این مراحل را بیشتر به وظایف واقعی هر کدام تقسیم می‌کنیم.
 
در سطح کار، این پروژه به شکل زیر است:
 
  1. برنامه ریزی
  2.  
  3. طرح IA
  4. نقشه سایت را ترسیم کنید
  5. پشته فناوری را تعیین کنید
  6. عملکرد کد سفارشی را درک کنید
  7. درک عملکرد برای اثبات از طریق افزونه ها (با یا بدون سفارشی سازی)
  8. پیاده سازی
  9.  
  10. وب سایت را بسازید
  11. پلاگین ها را نصب و تنظیم کنید
  12. آزمایش کردن
  13.  
  14. عملکرد کلی را بررسی کنید
  15. لینک های خراب را بررسی کنید
  16. نقشه سایت را بررسی کنید
  17. دسترسی را بررسی کنید
  18. معیارهای عملکرد را بررسی کنید
  19. مرور
  20.  
  21. نمایش سایت به مشتری
  22. یک دور بازبینی انجام دهید
  23. برای بررسی مجدد ارسال کنید
  24. آموزش مشتری
  25.  
  26. مسیر اطراف سایت را به مشتری نشان دهید
  27. به روز رسانی ها و راه های آپلود محتوا را توضیح دهید
  28. و غیره.
 
هنگامی که پروژه ای مانند این را به وظایف فردی تقسیم کردید، تخمین شروع می شود.
 
و از آنجایی که این تکنیک تخمین همه وظایف پروژه را در نظر می گیرد، تضمین می کند که شما برای تمام کارهایی که انجام می دهید پول پرداخت کرده اید. ساده.
 
برای استفاده از تکنیک تخمین از پایین به بالا برای محاسبه قیمت پروژه خود، این فرآیند سه مرحله‌ای ساده را دنبال کنید:
 

مرحله 1: هر کاری را که باید به عنوان بخشی از پروژه انجام دهید فهرست کنید

حتی کوچکترین کارها را نادیده نگیرید. از اینکه متوجه شوید واقعا چقدر کار انجام داده اید شگفت زده خواهید شد.
 

مرحله شماره 2: تعیین کنید که هر یک از این وظایف چقدر طول می کشد

هیچ یک از وظایف را با هم جمع نکنید. به هر کدام یک برچسب زمانی اضافه کنید.

همانطور که می توانید بگویید، تعیین زمان مناسب برای کارهای مختلف برای موفقیت این تکنیک بسیار مهم است، به این معنی که این تکنیک تنها در صورتی کار خواهد کرد که بدانید چه مدت برای انجام مراحل مختلف زمان می برید.

 

اما اگر ندانید برای کارهای مختلف پروژه چقدر زمان می گذارید، چه؟

خوب، اگر اینطور است، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که زمان مورد نیاز برای همه کارها را حدس بزنید. و بر اساس حدس ها تخمینی ایجاد کنید.
 
وقتی چنین «حدس‌هایی» می‌کنید، ممکن است بیش از حد جاه‌طلب باشید. ممکن است فکر کنید که پشته فناوری را در عرض پنج ساعت انتخاب خواهید کرد، اما ممکن است یک روز کامل را صرف کنید.
 
بنابراین با اولین تخمین خود پیش نروید. این سه مورد را در نظر بگیرید:
 
 
(این یک نوع تخمین سه نقطه ای است .)
 
به یاد داشته باشید: وظایف همیشه بیشتر از آنچه فکر می کنید طول می کشد!
 
همچنین، کل این فرآیند حدس زدن در حال حاضر برای شما کارساز خواهد بود، اما اگر می‌خواهید تخمین‌هایی ارائه دهید که هرگز شکست نمی‌خورند، باید بدانید که در یک دوره زمانی چقدر می‌توانید انجام دهید.
 
برای فهمیدن این موضوع، از ابزار ردیابی زمان استفاده کنید. Toggl یک گزینه عالی برای در نظر گرفتن است.
 
این برنامه برای همه سیستم عامل های اصلی دارد، بنابراین می توانید زمان را حتی زمانی که به صورت محلی کار می کنید، ردیابی کنید. همچنین می‌توانید هنگام راه‌اندازی لپ‌تاپ، Toggl را تنظیم کنید تا راه‌اندازی شود.
 
به این ترتیب، یادتان نرود که ساعات کاری خود را ثبت کنید. همچنین با مشتریان و پروژه های نامحدود، طرح رایگان Toggl شما را به طور کامل پوشش می دهد.
 

مرحله سوم: تمام تخمین های زمان را جمع کنید و با نرخ ساعتی خود ضرب کنید

نتیجه برآورد پروژه شماست. زمان ارتباط و همکاری با مشتری خود را به این تخمین اضافه کنید – این زمان را تخفیف ندهید زیرا اگر پروژه بزرگی باشد که بحث های زیادی را در بر می گیرد، می تواند به سرعت اضافه شود.
 
برخی از فریلنسرها نیز توصیه می کنند که چنین تخمینی را با چند ساعت اضافی تکمیل کنید.
 
بنابراین اگر فقط بتوانید محاسبات زمان تقریباً دقیق انجام دهید و نرخ ساعتی مناسب را تنظیم کنید، تکنیک قیمت‌گذاری از پایین به بالا هرگز دستمزد شما را کم نمی‌گذارد.
 

درباره نرخ ساعتی منصفانه شما بی اطلاع هستید؟

اگر نمی‌دانید با مهارت‌ها و تجربه‌ای که دارید، نرخ عادلانه چقدر خواهد بود، از محاسبه‌گر نرخ ساعتی توسعه‌دهنده وب Bonsai استفاده کنید .
 

نرخ کاوشگر مستقل

Bonsai به شما امکان می دهد با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و سال ها تجربه خود، نرخ های فریلنسری را مقایسه کنید.
محاسبه‌گر نرخ بونسای از بینش‌های بیش از 30000 قرارداد برای ارائه نرخ‌های ساعتی پیشنهادی برای توسعه‌دهندگان بر اساس نقش‌ها، مهارت‌ها، تجربه و  مکان استفاده می‌کند.
 
بونسای بیان می کند:
 
فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری دخیل هستند، و این [محاسب نرخ] باید یکی از چندین مورد استفاده شما باشد. این می تواند به عنوان یک شاخص جهت دهنده مفید باشد: آیا شما بالاتر، پایین تر یا در حد متوسط ​​هستید؟ داده ها همچنین می توانند برای توجیه نرخ های شما به مشتریان استفاده شوند.
 
به خاطر داشته باشید که ماشین حساب فقط یک ابزار است - شما بهترین فرد برای تعیین نرخ منصفانه برای خدمات شما خواهید بود.
 

آیا برآورد از پایین به بالا شبیه یک مدل قیمت گذاری ساعتی به نظر می رسد؟

شاید شما استدلال کنید که تکنیک قیمت گذاری که در بالا دیدیم، در واقع یک ماژول قیمت گذاری ساعتی است. و البته، شما در این فکر اشتباه یا تنها نیستید.
 
تعدادی از توسعه دهندگان وردپرس این روش تخمین را دوست ندارند. آنها پیشنهاد می کنند یک نرخ ثابت برای یک پروژه بر اساس عواملی مانند:
 
ROI مشتری از استخدام خدمات شما به دست می آورد – به عنوان مثال، نحوه استخدام شما هر ماه XX دلار اضافی به مشتری دریافت می کند).
 
بازار یا جایگاه مشتری - به عنوان مثال، "تعدیل" هزینه بر اساس مشتری با در نظر گرفتن اینکه آیا مشتری یک فرد انفرادی یا یک مدیر سطح C در یک شرکت برتر است. اساساً همان خدمات با دو قیمت ارائه می شود.
 
در دسترس بودن - این به این معنی است که در صورت رزرو، هزینه بیشتری دریافت کنید، در صورت نیاز به کار، گهگاه تخفیف داده می شود.
همه این چیزها عالی هستند، اما همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردم، به سختی برای فریلنسرهای مبتدی یا متوسط ​​- به ویژه کسانی که هنوز مهارت قیمت گذاری را توسعه نداده اند، کاربرد ندارد.
 

چگونه می توان تأیید کرد که زیرقول نمیزند

ابزار زیر تا حدودی به اعتبار بخشیدن به نقل قول پروژه شما کمک می کند. این 100٪ دقیق نیست، اما این ابزار باید نشان دهد که آیا شما به شدت کم شارژ هستید یا خیر.
 
این ماشین حساب مفید به شما کمک می کند تا بر اساس ورودی هایی که می توانید تنظیم کنید، برآوردهایی برای پروژه های وب سایت داشته باشید.
Project Quote Calculator نرخ‌هایی را بر اساس مشخصات سایت مانند تعداد صفحات، ویژگی‌هایی مانند پاسخ‌گویی، عملکرد و موارد دیگر پیشنهاد می‌کند.
 
اگر خدمات اضافی مانند طراحی، توسعه، کپی‌نویسی و بسته‌های سئو ارائه می‌دهید، این ابزار به شما ایده معقولی درباره هزینه‌های بسته‌های مختلف می‌دهد.
 

محاسبه قیمت خود - آنچه کارشناسان می گویند

هنگام محاسبه قیمت ها برای شارژ مشتریان، چیزهای زیادی برای تأمل وجود دارد. همه چیز از زمان شما، پیچیدگی ها، ابزارها و موارد دیگر وارد بازی می شود.
 
"اگر پروژه نیاز به مهارت خاصی ندارد، من آن را با قیمت 50 دلار در ساعت پیشنهاد می کنم. اما اگر به سه بعدی یا ویدیویی یا نوعی جاوا اسکریپت سفارشی نیاز دارد، من بین 75 تا 100 دلار در ساعت شارژ می‌کنم. من همچنین در نظر می‌گیرم که مشتری چه کسی است، چه چیزی می‌تواند بپردازد، و چقدر ممکن است برخورد با آنها آزاردهنده باشد.» عضو bememim DEV – Kahnfusion
 
هر مشتری که هیچ سرنخی در مورد جدول زمانی یا پیچیدگی ها نداشته باشد ممکن است نگران استخدام یک توسعه دهنده به صورت ساعتی باشد. از این گذشته، تا آنجا که آنها می دانند، یک پروژه می تواند هزاران ساعت طول بکشد و بسیار فراتر از بودجه آنها باشد.
 
"در اینجا نحوه فروش پروژه هایم آمده است: من پروژه وب سایت شما را با قیمت 6000 دلار نقل می کنم. من پروژه‌هایم را به صورت مجموع هزینه‌ها نقل می‌کنم، زیرا دقیق هستم و به طور منظم بیش از 100 ساعت را هنگام ساخت یک وب‌سایت صرف می‌کنم و مطمئن می‌شوم که تمام جزئیات در نظر گرفته شده است. با نرخ ساعتی من 100 دلار، برای شما خیلی عادلانه نیست که ساعتی شارژ کنید، به همین دلیل است که من هزینه یکجا را برای وب سایت ذکر می کنم. هزینه‌های اضافی یا سفارشی‌سازی‌هایی که می‌خواهید پس از آن انجام دهید، ساعتی دریافت می‌شود. به این ترتیب، من فقط به آنها گفتم که به طور بالقوه 100 ساعت را برای پروژه آنها صرف خواهم کرد، و با نرخ ساعتی 100 دلار که ارزشی معادل 10000 دلار است که آنها با مبلغ یکجا 6000 دلار دریافت می کنند. امیدواریم که آنها ارزش را در این ببینند، و همچنین آنها را آماده می کند تا 100 دلار در ساعت برای کارهای اضافی در آینده پرداخت کنند." عضو bememim DEV - Phil
 
یک قانون سرانگشتی خوب این است که برآورد خوبی از نیازهای مشتری خود داشته باشید. قبل از شروع پروژه تا حد امکان جزئیات بیشتری را دریافت کنید. قیمت خود را محدود کنید و یک تخمین زمانی کلی در وب سایت خود قرار دهید.
 
در اینجا یک مثال عالی از  Upwork آورده شده است :
 
برآورد پروژه برای توسعه دهندگان - Upwork
همانطور که می بینید، موارد زیادی را می توان برای اطمینان از اینکه به مشتری خود قیمت مناسبی ارائه می دهد گنجانده شود.
اعضای ما به چند نکته اشاره کردند که باید در هنگام نقل قول در نظر گرفت.
 
حساب bememim DEVحرفه ای
بهترین ابزار WP حرفه ای ما در یک بسته
ایمیل خود را وارد کنید
آدرس ایمیل
آزمایش رایگان را شروع کنید
7 روز رایگان امتحان کنید
بازگشت پول 30 روزه
از هزینه های خود آگاه باشید: اینترنت، قبض تلفن، میزبانی، دامنه، bememim DEV، اشتراک، برون سپاری، و ساعت کاری.
مقداری کمتر (5 تا 8 هزار دلار به جای 18.5 هزار دلار) نقل قول کنید تا آژانس شما بتواند از طریق ارتقاء، تعمیر و نگهداری و غیره پول بیشتری کسب کند.
هزینه نصب اولیه (وردپرس، افزونه ها و غیره) را با یک سایت تجاری جدید با یک قالب کاملا سفارشی و ویژگی های یکپارچه مقایسه کنید.
با محاسبه ساعاتی که طول می کشد، قیمت پروژه را از قبل تعیین کنید.
بسیاری از قیمت ها را بر اساس اندازه شرکت قرار دهید. شرکت های بزرگتر هزینه بیشتری دریافت می کنند.
تعداد صفحات یا تعداد محصولات وب سایت های تجارت الکترونیک را در نظر بگیرید
هنگامی که ایده خوبی در مورد محدوده یک پروژه دارید، فقط باید اعداد را جمع کنید و بفهمید که چقدر باید نقل قول کنید.
 
یکی از اعضای ما، Ed، از GETSET2G ، یک صفحه گسترده عالی برای محاسبه هزینه ها در Google Sheets گردآوری کرد. می‌توانید ارزها را تغییر دهید، اطلاعات اضافه کنید و موارد دیگر.
 
قطعه ای از صفحه گسترده Google Sheets با محاسبات برای هزینه های پروژه.
با استفاده از Google Docs، Microsoft Excel، یا منبع صفحه‌گسترده دیگری، به سرعت و به راحتی یک صفحه گسترده یا روش مشابه ایجاد کنید. این یک راه بسیار ساده برای محاسبه دقیق یک نقل قول است.
 
اما، بیایید بگوییم که شما می خواهید چیزهای جاز را کمی تقویت کنید. خوشبختانه وجود دارد…
 
فراتر از صفحات گسترده، نرم افزاری وجود دارد که می تواند به نقل قول کمک کند. برخی از شرکت ها می توانند به سازماندهی و اجرای مظنه ها برای شما و مشتریانتان کمک کنند.
 
البته، ما ابزار Clients and Billing خود را داریم. راه‌اندازی و صدور صورت‌حساب برای مشتری و سپس وادار کردن آنها به پرداخت آنلاین آسان می‌شود. در مقاله‌های قبلی، مانند نحوه استفاده از صورت‌حساب مشتری ، در مورد آن صحبت کرده‌ایم .
 
همانطور که گفته شد، این شرکت ها در جایی که روی قیمت ها و صورتحساب تمرکز می کنند کمی متفاوت هستند. به عنوان مثال، آنها به تمرکز بر روی ارائه واقعی نقل قول و عامل "wow" کمک می کنند.
 
در اینجا خلاصه ای سریع از سه سرویس نقل قول آورده شده است. (و لطفا توجه داشته باشید، این شرکت ها به هیچ وجه به bememim DEV وابسته نیستند. آنها شهرت خوبی دارند، تثبیت شده اند، و ما احساس می کنیم آنها گزینه های خوبی را ارائه می دهند.)
 
Scoro از چند جهت منحصر به فرد است. آنها الگوهای از پیش طراحی شده ای برای مظنه دارند، که در آن می توانید به سرعت آن قیمت را به یک سفارش خرید، قرارداد یا فاکتور تبدیل کنید.
 
تصویر از نقل قول اسکورو.
جزئیات زیادی وجود دارد که می توانید در نقل قول خود بگنجانید.
جنبه های دیگر شامل ردیابی نتایج در زمان واقعی، گزینه های پرداخت جزئی و سازماندهی توسط تیم ها است.
 
هیچ نسخه ی نمایشی زنده ای در وب سایت آنها وجود ندارد، اما می توانید به سرعت با آدرس ایمیل خود درخواست نسخه ی نمایشی کنید.
 
Qwilr همه چیز در مورد تحت تاثیر قرار دادن مشتری بالقوه شما با الگوهای پیشنهادی آنها است. آنها گزینه هایی برای تصاویر جاسازی شده، ویدئوها، وب سایت ها و موارد دیگر برای نشان دادن مشتری(های) بالقوه شما دارند.
 
 
الگوهای Qwilr به شما این امکان را می دهد که به راحتی نقل قول ها و پیشنهادات حرفه ای ایجاد کنید.
به علاوه، آنها نقل قول های تعاملی دارند. این به شما امکان می دهد به مشتری خود نشان دهید که در صورت اضافه شدن خدمات یا پروژه های اضافی، چه هزینه هایی خواهد داشت.
 
الگوهای آنها را بررسی کنید تا تمام جزئیات و حرفه ای را که می توانید در پیشنهاد خود بگنجانید تا پیشنهاد خود را برجسته کنید، مشاهده کنید.
 
 
در نهایت، Nusii یک طرح چشمگیر دارد که می تواند مشتریان بالقوه شما را شگفت زده کند.
Nusii گزینه دیگری است که می تواند شما را از رقبا متمایز کند. دارای قالب هایی است که با چند کلیک قابل تغییر هستند، اعلان های پیشنهادی و گزینه ذخیره و درج برای محتوای شما، بنابراین می توانید بازنویسی را حذف کنید.
 
اگر مشتری این گزینه ها را انتخاب کرد و با پیشنهاد شما موافقت کرد، Nusii بلافاصله به شما اطلاع می دهد.
همچنین دارای ادغام با شرکت هایی مانند Zapier، Slack، HubSpot، Stripe و غیره است.
 
الگوی نمونه آنها را بررسی کنید و خواهید دید که پیشنهاد شما با کمک آنها چقدر می تواند چشمگیر باشد.
 
برخی از سوالات قیمتی که ممکن است هنوز داشته باشید…
"متوسط ​​برنامه نویس وردپرس در هر ساعت چقدر برای خدمات خود هزینه می گیرد؟"
یا: "نرخ ساعتی برای توسعه دهندگان وردپرس چقدر است؟"
 
اکثر توسعه دهندگان وردپرس نرخ ساعتی خود را در نمونه کارها نمایش نمی دهند. با این حال، در اینجا اطلاعاتی در مورد نرخ پیشرفت برای بهترین استعدادها در بازارهای مختلف مشاغل آزاد وجود دارد. تمام نرخ های ساعتی ذکر شده در زیر به دلار است:
 
توسعه دهندگان وب با رتبه برتر Upwork بین 20 تا 100 دلار هزینه می گیرند.
در Freelancer.com بیشترین استخدام توسعه دهندگان در محدوده 15 تا 49 دلار است.
در PPH ، بهترین استعدادها بین 15 تا 60 دلار هزینه می گیرند.
Guru دارای بالاترین امتیاز توسعه دهندگان خود است که از 15 تا 35 دلار هزینه می گیرند.
نرخ ساعتی برای توسعه دهندگان در Codeable از 70 تا 120 دلار متغیر است.
"برای توسعه یک سایت وردپرس چقدر باید هزینه کنم؟"
رویکرد پایین به بالا را که در بالا توضیح دادیم، در نظر بگیرید. اگر در مورد زمان مطمئن نیستید، حدس بزنید. اگر در مورد نرخ ساعتی امکان پذیر نمی دانید، از ماشین حساب نرخ ساعتی Bonsai برای ایده گرفتن استفاده کنید.
 

اطلاعات اضافی قیمت

در مقالات دیگر، قیمت خدماتی مانند:
 
  • میزبانی
  • خدمات نگهداری وب
  • خدمات طراحی
  • خدمات اضافی
  • انتخاب قیمت بر اساس اهداف درآمدی شما
 
اکنون، شما یک فریلنسر یا یک کسب و کار توسعه وب راه اندازی نکرده اید تا به صورت پروژه به پروژه یا ماه به ماه زندگی کنید.
 
شما این کار را کردید تا یک زندگی آزاد داشته باشید! که نیاز به امنیت مالی دارد. و اگر خدمات خود را به گونه ای شارژ کنید که از اهداف درآمدی شما پشتیبانی کند، به راحتی می توانید این را دریافت کنید.
 
این ماشین حساب نرخ فریلنسر را بررسی کنید . این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که نرخ های خود را برای رسیدن به هدف درآمد سالانه مورد نظر خود تعیین کنید.
 
فقط حقوق سالانه مورد نظر خود و جزئیات آنچه را که در حال حاضر شارژ می کنید وارد کنید. سپس ماشین حساب نرخ فریلنسری به شما تجزیه و تحلیل می کند که چگونه می توانید به هدف خود برسید.
 

افزایش نرخ های شما

بر خلاف یک 9-5 معمولی، که یک چک حقوقی منظم را تضمین می کند، آنچه وارد می کنید با نرخ هایی که تعیین می کنید تعیین می شود.
 
و در مورد یک شغل معمولی، آیا می خواهید در جایی کار کنید که حقوق شما هرگز بالا نرود؟ همین امر در مورد کار به عنوان توسعه دهنده نیز صدق می کند.
 
با افزایش ارزش شما نزد مشتریان و گذشت زمان، باید نرخ های خود را افزایش دهید.
 
از این گذشته، مشتریان شما می‌دانند که جایگزینی شما عالی (و دردسرساز) نخواهد بود، و باید به اندازه‌ای که ارزش دارید، دستمزد دریافت کنید .
 
مشتریان شما شما را "می گیرند" و شما آنها را دریافت می کنید. افزایش نرخ ها طبیعی است و ممکن است تعجب آور باشد که معمولاً مشتریان را نمی ترساند (و آنها با خوشحالی مبلغ جدید را به شما می پردازند).
 
ما نحوه انجام این کار را با بینش اعضای bememim DEV و اطلاعات بیشتر از منابع دیگر مرور خواهیم کرد.
 

چگونه نرخ های خود را افزایش دهیم

خب چه جوری انجام میشه؟
 
افزایش نرخ‌هایتان هنر خوبی دارد. شما نمی توانید فقط یک فاکتور با نرخ افزایش یافته ارسال کنید و از مشتریان خود انتظار داشته باشید که بدون تردید پرداخت کنند.
 
برای اطمینان از انتقال آرام به نرخ بالاتر، می توانید چند کار انجام دهید.
 
زمان زیادی را در نظر بگیرید
برای شروع، دادن زمان به مشتری برای تنظیم نرخ بالاتر مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید. مشتریان به افزایش تعجب آور نرخ پاسخ مثبت نمی دهند.
 
اطمینان حاصل کنید که افزایش نرخ شما کتبی است. می‌توانید افزایش نرخ آتی را به یک فاکتور اخیر (در صورت امکان برجسته شده) و یک ایمیل جداگانه اضافه کنید.
 
موضوع "اعلان افزایش نرخ" یا "تغییر نرخ" باید کافی باشد.
 
هیچ جدول زمانی دقیقی وجود ندارد، اما یک اطلاعیه 2 تا 4 ماهه خوب، زمان مناسبی برای اطلاع رسانی به مشتریان است. این به آنها ماه ها فرصت می دهد تا بودجه خود را تنظیم کنند و آماده شوند. اگر بتوانید حتی زودتر به آنها اطلاع دهید (مثلاً 6-8 ماه خارج از خانه)، هرگز مشکلی نیست. هر چه زودتر بهتر باشد به طوری که افزایش نرخ برای آنها ایجاد نشود.
 
همچنین، هنگامی که مشتری جدیدی دریافت می کنید، به آنها اطلاع دهید که ممکن است (یا خواهید) نرخ های خود را به صورت دوره ای افزایش دهید. به این ترتیب، زمانی که اعلان افزایش نرخ در آینده به راه می افتد، تعجب آور نیست.
 
به علاوه، نرخ های مشتریان جدید را خیلی زود افزایش ندهید. یک روش خوب این است که به جای افزایش نرخ، آنها را برای یک سال در همان نرخ نگه دارید - حتی اگر این نرخ برای مشتریان فعلی افزایش یابد.
 
یک رابطه کاری خوب با مشتریان قبل از افزایش قیمت مهم است. شفاف بودن تا حد امکان با نرخ خود باعث افزایش اعتماد به کسب و کار شما - و شما به عنوان یک فرد می شود.
 
مقدار افزایش را محدود کنید
یک سوال بزرگ این است: چقدر باید نرخ های خود را افزایش دهم؟
 
این سوال خوبی است که از خود بپرسید زیرا موارد زیادی در خط است. شما نمی خواهید آنها را خیلی بالا ببرید زیرا در این صورت ممکن است مشتریان شما را ترک کنند (به عنوان مثال بیش از 50٪).
 

بنابراین، آیا یک عدد جادویی برای قیمتگذاری خدمات طراحی سایت وجود دارد؟

 

افزایش نرخ محدود بین 5 تا 10 درصد یک قانون خوب است. این درصد زیادی نیست. با این حال، می تواند به سرعت جمع شود و بار مالی زیادی بر مشتریان شما وارد نمی کند.
 
چگونه به مشتریان خود در مورد اینکه چرا نرخ ها را افزایش می دهید پاسخ دهید
 
این بخشی است که می تواند کمی اضطراب و عصبی بودن را به همراه داشته باشد. ارسال ایمیل با ذکر افزایش قیمت کار آسانی نیست. و واقعیت این است که ممکن است پس از افزایش نرخ، مشتریان خود را از دست بدهید.
 
با این حال، مشتریانی که به شما اعتماد دارند و ارزش شما را می‌دانند با افزایش قیمت وقتی توضیح می‌دهید که چرا این اتفاق می‌افتد، مشکلی ندارند.
 
یک عامل رایج که افزایش نرخ را توجیه می کند، هزینه های پنهان است . چیزهایی که شما به‌عنوان توسعه‌دهنده باید برای آنها بپردازید، اغلب در طول زمان تغییر می‌کنند.
 
به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد برای میزبانی یا برون سپاری کار طراحی خود هزینه بپردازید. شاید به همین سادگی به یک سیستم کامپیوتری جدید برای مدیریت حجم کار نیاز دارید، زیرا سیستم قدیمی شما قدیمی است. یا هزینه های هاست افزایش یافته است و شما باید برای پوشش این افزایش هزینه بپردازید.
 
در پایان روز، ممکن است هنوز مشتری ناراضی داشته باشید. در آن مرحله، شما می توانید در مورد خود کار فکر کنید.
 
آیا آنها از کاری که شما تا این لحظه انجام داده اید راضی هستند؟ اگر چنین است، آیا ارزش ادامه همکاری با شما را دارد؟ این سوالات را از آنها بپرسید.
 
همانطور که اشاره کردیم، اگر آنچه را که ما در مورد آن صحبت کردیم (مثلاً افزایش چشمگیر نرخ در مدت کوتاهی) رعایت نکنید، اکثر مشتریان خوب می‌پذیرند و در کنار شما خواهند ماند.
 
ممکن است تعدادی از مشتریان خود را از دست بدهید یا چند مشتری در پرداخت مردد باشند، اما به احتمال زیاد، آنها مشتریانی خواهند بود که برای شما ارزشمندترین نیستند - و تعداد آنها بسیار کم خواهد بود.
 
چگونه به مشتریان در مورد افزایش نرخ ها بگوییم
 
یک ایمیل ساده می تواند این کار را انجام دهد. یا یک تماس تلفنی هر چیزی که برای شما و مشتریانتان آسان‌تر است. شما بهتر می دانید که چگونه با مشتریان خاص ارتباط برقرار می کنید.
 
اگر مسیر ایمیل را دنبال می کنید، در اینجا نمونه ای از مواردی است که می توانید وارد کنید:
 
سلام (نام مشتری):
 
زمانی که کار با شما را شروع کردیم، به افزایش سالانه نرخ هایم اشاره کردم. من این کار را برای پوشش هزینه های فزاینده و اطمینان از اینکه می توانم به طور کامل بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهم، انجام می دهم.
 
در تاریخ (تاریخ) نرخ های خود را 5٪ افزایش خواهم داد. این در فاکتورهای آینده منعکس خواهد شد.
 
من نمی توانم به اندازه کافی از شما برای ادامه تجارت شما تشکر کنم. من از کاری که با شما انجام می دهم لذت می برم و مشتاقانه منتظر ارائه بهترین خدمات به شما در آینده هستم.
 
اگر شما هر گونه سوال یا نگرانی، لطفا با من تماس بگیرید در هر زمان.
 
البته این را می توان بر اساس آن ویرایش کرد. با این حال، به طور خلاصه، توضیح مختصری در مورد اینکه چرا نرخ‌های خود را افزایش می‌دهید، زمانی که اتفاق می‌افتد چقدر خواهد بود و «متشکرم» بهتر است شامل شود.
 
چگونه توسعه دهندگان دیگر نرخ های خود را افزایش می دهند
 
در اینجا چند نقل قول از سایر توسعه دهندگان (اعضا) در مورد نحوه مدیریت افزایش نرخ های خود آورده شده است:
 
"اگر هر یک از هزینه های من برای کالاهای فروخته شده افزایش یابد، باید دائماً قیمت خود را تنظیم کنم. و وقتی مهارت جدیدی را یاد می‌گیرم یا تخصص بیشتری کسب می‌کنم، حداقل هزینه شروع پروژه‌ام را به مشتریان جدید افزایش می‌دهم، اما به‌طور جزئی آن را به مشتریان فعلی افزایش می‌دهم، با برنده شدن از این واقعیت که فناوری و تجربه کاربری آنها را ارتقا می‌دهم و به آنها احساس من می‌کنم. مدام آنها را به روز می کنم.» Rajiv – عضو bememim DEV
 
«زمان‌ها تقاضای تغییر در قیمت‌ها را دارند و هر چه بهتر می‌شویم، تمایل به شارژ بهتر داریم.» Fabio
 
«بازار افزایش و نزول دارد؟ نه. مهارت ها و سطح تجربه خود من دائما در حال بهبود است؟ 1000000000% این اولین و تنها دلیلی است که من نرخ های خود را افزایش می دهم. من این کار را فقط برای به دست آوردن پول اضافی انجام می دهم، بنابراین هر بار روی انجام کار با کیفیت سرمایه گذاری می کنم و از آن برای افزایش نرخ های خود در آینده استفاده می کنم.  فیل – عضو bememim DEV
 
ما قیمت ها را به دلیل تغییر مهارت ها تعدیل نکرده ایم. زمانی که گروه وب سایت را خریداری کردیم، یک شرکت مستقر و با تجربه بودیم. ما طی سال‌ها قیمت‌ها را در پاسخ به روند فعلی بازار در منطقه خود و حقوق و مزایای منصفانه‌ای که به کارکنان حرفه‌ای خود ارائه می‌دهیم افزایش داده‌ایم. نرخ فعلی ساعتی ما برای انجام کارهای اصلاحی در یک سایت تاسیس شده 102 دلار در ساعت است. Jim W – عضو bememim
 
"از آنجایی که تجارت من رشد کرده است و من بیشتر به دنبال آن هستم، ارزش دلاری پیشنهادهایم را افزایش داده ام. من هیچ فشار بک نداشته ام. من همچنین هزینه میزبانی ماهانه را برای تعدادی از مشتریان اولیه خود 10 دلار در ماه افزایش داده ام، بدون هیچ واکنشی. براد - عضو bememim DEV
 
"نرخ همیشه متناسب با ارزش افزایش یافته است و همیشه از بازار عقب مانده است. ما همیشه سعی می کنیم مشتریان فعلی را با همان نرخ نگه داریم و فقط مشتریان جدیدی را با نرخ های جدید شروع می کنیم. آنها از این موضوع قدردانی می کنند و این بخشی از تعهد بلندمدت "مهربان" است که ما با یکدیگر داریم. هنگامی که ما نرخ را برای یک مشتری موجود افزایش دادیم، با اطلاع قبلی قابل توجهی انجام شد که به آنها فرصتی می‌دهد تا منابع مختلف را برای پروژه بعدی خریداری کنند. آن‌ها تشخیص می‌دهند که ما دوباره به آنها این فرصت را می‌دهیم، زیرا با آنها همکاری می‌کنیم تا در کنار استفاده از راه‌حل‌های باکیفیت، هزینه‌هایشان را کاهش دهیم. از آنجایی که ما همچنان به ارائه راه حل های با کیفیت ادامه می دهیم، آنها نیازی به جستجو در جای دیگری احساس نمی کنند. برای همه کار می کند.» تونی جی - عضو bememim DEV
 
"من به آرامی نرخ های خود را افزایش دادم تا زمانی که شروع به بازپس گیری کردم. من می‌خواستم به نقطه‌ای برسم که بتوانم آنچه را که نیاز دارم و سزاوار آن هستم، شارژ کنم، در حالی که در بودجه مشتریان هدفم باشم و بتوانم ارزش مورد نیاز آنها را تامین کنم. من همچنین نرخ های خود را افزایش داده ام همانطور که برای جایگاه خاص خود ساخته ام. کاری که من انجام داده‌ام این است که پرداخت‌های معوق را به مشتریان وفاداری که در ماه سخت یا با شرایط فوق‌العاده وارد شده‌اند، ارائه می‌دهم. من همچنین طرح‌های تقسیم‌پرداخت را برای پروژه‌هایی با سرمایه‌گذاری بالاتر ارائه کرده‌ام. این به مشتری کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارد به دست بیاورد و به من کمک می کند تا در طی چندین ماه درآمدی تکراری داشته باشم، که من آن را به مبلغ یکجا و به دنبال آن درآمد کم یا بدون درآمد ترجیح می دهم.  کیت - عضو bememim DEV
 
قیمت مناسب است: اعداد خود را خرد کنید
دانستن نحوه قیمت گذاری احساس خوبی دارد!
 
امیدواریم این مقاله به شما ایده هایی در مورد نحوه تعیین قیمت کسب و کار توسعه وردپرس خود داده باشد تا خدمات خود را کم فروش نکنید و ارزشی که دارید از مشتریان دریافت نکنید.
 
ما در این پست اعداد زیادی را بررسی کرده‌ایم، از نرخ‌های ساعتی گرفته تا قیمت‌های پروژه و قیمت تم/افزونه. به یاد داشته باشید که همه آنها ذهنی هستند زیرا قیمت گذاری از پروژه ای به پروژه دیگر و از تجارتی به کسب و کار دیگر متفاوت است.
 
برای منابع اضافی که به شما کمک می کند موفقیت کسب و کار توسعه وب خود را پیش ببرید، حتماً مقالات ما را در مورد هشت راه برای جذب مشتریان جدید و راهنمای ما در مورد اسرار به دست آوردن کار آزاد بخوانید .
 
و اگر هنوز عضو bememim DEV نیستید، طرح بدون ریسک ما را برای پیاده‌سازی این ایده‌های قیمت‌گذاری در کسب‌وکارتان با پلتفرم وردپرس همه‌جانبه ما امتحان کنید.
 
خدمات خود را چگونه قیمت گذاری می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!