ما در bememim به صورت تخصصی بر افزایش درآمد مدرسان کار میکنیم و نتایج تحقیق ها و تجربیات خود را در آدرس زیر به صورت کاملا رایگان با شما به اشتراک میگذاریم:

https://bememim.com/روش-تدریس/

اگر قصد درآمد از تدریس را دارید همین الان به آدرس بالا بروید!

همانطور که مربیان با تجربه می دانند، تدریس تمام وقت بسیار بیشتر از 40 ساعت در هفته است. این فقط برای همه کار نمی کند. اگر عاشق تدریس هستید اما نمی خواهید تمام وقت کار کنید، گزینه های زیادی وجود دارد! در اینجا چند شغل متداول تدریس پاره وقت، و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید برای خود به دست آورید، آورده شده است.



در بیشتر موقعیت‌های مشترک شغل، دو معلم مسئولیت‌های یک کلاس درس را به اشتراک می‌گذارند. اغلب، آنها برنامه را بر اساس روزهای هفته تقسیم می کنند. یک معلم ممکن است دوشنبه و جمعه کار کند، در حالی که دیگری سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه تدریس می کند. یا یکی از معلمان می تواند صبح ها را بگذراند در حالی که دیگری بعدازظهرها را اداره می کند. در هر صورت، این یک راه خوب برای تقسیم یک شغل تمام وقت به دو یا چند شغل آموزشی پاره وقت است.



تدریس پاره وقت

من 10 سال در کار مشترک بودم ... نیم روز تدریس کردم. من اشتراک شغل را به ازدواج تشبیه کردم. ما در ابتدا یک دفترچه برای برقراری ارتباط نگه داشتیم، اما متوجه شدیم که گذاشتن پیام در ضبط صوت کارآمدتر است. [طبق تجربه من] شما شاداب و پر انرژی هستید زیرا کمتر از تمام وقت کار می کنید و زمان بیشتری برای ایجاد درس های خلاقانه دارید . اگر موضوعات را تقسیم کنید ... با کلاس های کمتری برای برنامه ریزی، زمان بیشتری برای بررسی موضوع دارید." (مری اف در گروه فیس بوک WeAreTeachers HELPLINE)


یافتن موقعیت های اشتراکی شغلی

در برخی کشورها، مانند بریتانیا، اشتراک شغل معلمان بسیار رایج است. در ایالات متحده کمتر دیده می شود، اما قطعاً گزینه هایی وجود دارد. اگر می‌خواهید یک راه‌اندازی اشتراک شغلی در مدرسه فعلی خود پیشنهاد دهید، اگر قبلاً یک شریک آموزشی در ذهن دارید، می‌تواند مفید باشد. در غیر این صورت، مناطق بزرگتر مدرسه ممکن است بهترین گزینه برای یافتن این نوع موقعیت باشد.

نقل قول معلم پاره وقت: "شما شاداب و پر انرژی هستید زیرا کمتر از تمام وقت کار می کنید و زمان بیشتری برای ایجاد دروس خلاقانه دارید."


تدریس جایگزین

بهترین برای: کسانی که می خواهند در انتخاب روزهایی که تدریس می کنند آزادی داشته باشند و می خواهند و می توانند به طور منظم با کلاس های درس جدید سازگار شوند.

در این روزهای کووید، معلمان جایگزین بیش از همیشه مورد تقاضا هستند. در بسیاری از مناطق، می توانید هر چند روز در هفته که دوست دارید کار کنید. اما ساب بینگ معایبی هم دارد. اگرچه گاهی اوقات می‌توانید از روزها قبل برنامه‌ریزی کنید، اما به احتمال زیاد صبح یک فرصت با شما تماس تلفنی یا پیامک دریافت می‌کنید. شما باید آماده باشید تا در هنگام سقوط یک کلاه بروید. در بیشتر مواقع، معلمان برنامه های فرعی خوبی را برای شما به جا می گذارند، اما ممکن است شما «تدریس واقعی» زیادی انجام ندهید. مخصوصاً در مقاطع بالاتر، ممکن است فقط با فشار دادن پخش بر روی یک ویدیو یا نظارت بر کودکان در حالی که آنها مستقل کار می کنند، پایان دهید.

من بیش از 10 سال است که ساببینگ می کنم. این به عنوان راهی شروع شد که هر چند وقت یکبار از خانه بیرون بیایم و وقتی بچه های خودم کوچک بودند کمی پول دربیاورم. من مدرک تحصیلی دارم اما مجوز تدریس تمام وقت من تمام شده است. حالا که بچه های من بزرگتر شده اند و خودشان در مدرسه هستند، این منبع درآمد قابل انعطاف خوبی برای خانواده ما است. من می‌توانم تقریباً تمام وقت کار کنم، اما همچنان انعطاف‌پذیری لازم برای انجام کارهای لازم را برای نیازهای خانواده‌ام دارم. من از کار با بچه ها لذت می برم و از آشنایی با معلمان و کارکنان مدرسه لذت برده ام.» ( جایگزینی آموزش در طول یک بیماری همه گیر چگونه است )

 
 

یافتن شغل جایگزین برای تدریس

برای اطلاع از شرایط فعلی آنها برای زیرمجموعه ها با منطقه یا مدرسه محلی خود تماس بگیرید. ممکن است فقط به دیپلم دبیرستان نیاز داشته باشید، اما برخی از مناطق به مدرک دانشگاهی نیاز دارند یا مشخصات دیگری دارند. به طور کلی، شما در یک منطقه ثبت نام می کنید و در دسترس بودن خود را ارائه می دهید. اکنون برخی از مناطق از سیستم های زمان بندی آنلاین استفاده می کنند، بنابراین می توانید روزهای موجود را از قبل جستجو کنید. اما اغلب، روز یا شب قبل منتظر تماس یا پیامک خواهید بود.

 
نقل قول در مورد مشاغل پاره وقت معلمی: "اکنون که بچه های خودم بزرگتر شده اند و خودشان در مدرسه هستند، این منبع درآمد قابل انعطاف خوبی برای خانواده ما است. من می توانم تقریباً تمام وقت کار کنم، اما هنوز هم انعطاف پذیری لازم را دارم تا در صورت نیاز از خانه خارج شوم. نیازهای خانواده ام."
 

مشاغل تدریس خصوصی

برخی از محبوب ترین مشاغل تدریس پاره وقت، تدریس خصوصی هستند. شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین کار کنید، و پس از کسب تجربه، می توانید از این طریق زندگی خوبی داشته باشید. شما می توانید دانش آموزان، ساعت ها و موضوعات خود را نیز انتخاب کنید.

"من با Tutor.com تدریس می کنم و آن را دوست دارم! شما ساعات کاری خود را در هفته زودتر از زمان تعیین می کنید و حداکثر با شش ساعت می توانید ساعات بیشتری را در پایان هفته انتخاب کنید، در صورت وجود نقاط در دسترس که همیشه وجود دارد. این کاملا آنلاین است و در یک کلاس مجازی چت می کند. من یک معلم انگلیسی هستم، بنابراین زبان انگلیسی، خواندن، مقاله نویسی، و مقاله نویسی دانشگاه را تدریس می کنم، و بسیاری از تصحیح ها را انجام می دهم! من این کار را به معنای واقعی کلمه در خانه با لباس خواب انجام می دهم. ... تدریس خصوصی اجاره من را هر ماه پرداخت می کند و من برنامه را دوست دارم! (Jamie Q. در گروه WeAreTeachers HELPLINE فیس بوک)

 
 

پیدا کردن شغل تدریس خصوصی

اگر به دنبال تدریس خصوصی به صورت محلی هستید، با مدارس محلی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها شغل یا نیاز خاصی دارند یا خیر. شما همچنین می توانید شرکت هایی مانند مراکز یادگیری Sylvan یا Huntington را امتحان کنید. یا سعی کنید با استفاده از سایت‌هایی مانند Care.com یا پست کردن در تابلوهای انجمن کتابخانه، این کلمه را به اطلاع برسانید. همانطور که مشتری ایجاد می کنید، احتمالاً مشاغل بیشتری پیدا خواهید کرد که دهان به دهان در راه هستند. مطمئن نیستید چه چیزی را شارژ کنید؟ نرخ تدریس خصوصی بسته به منطقه متفاوت است و موضوعی محبوب برای بحث در WeAreTeachers HELPLINE است . وارد شوید و راهنمایی بخواهید.

اگر ترجیح می دهید به صورت آنلاین تدریس کنید، گزینه های مختلف زیادی وجود دارد. می‌توانید برای شرکت‌هایی با برنامه‌های درسی مجموعه‌ای کار کنید، که اغلب انگلیسی را به افرادی که صحبت نمی‌کنند آموزش می‌دهند یا جلسات آمادگی آزمون را ارائه می‌دهند. می‌توانید برای پاسخ به سؤالات تکالیف ثبت‌نام کنید یا برای تدریس آنلاین در سایت‌هایی مانند Outschool ثبت‌نام کنید.

"من به معنای واقعی کلمه این کار را در خانه با لباس خواب انجام می دهم. تدریس خصوصی اجاره من را هر ماه پرداخت می کند و من برنامه را دوست دارم!"

 
 

مشاغل دستیار معلم

بهترین برای: کسانی که مایل به انجام هر کاری هستند، از مربیگری یک به یک گرفته تا درجه بندی، کپی کردن، و سایر امور اداری.

اگر می‌خواهید احساس کنید بخشی از تجربه کلاس درس هستید، اما نمی‌خواهید یک موقعیت تدریس تمام وقت داشته باشید، دستیار معلم بودن (که گاهی اوقات به آن «پیش‌آموزش‌دهنده» می‌گویند) می‌تواند در کوچه شما باشد. دستیاران معلم مجموعه وسیعی از وظایف را بسته به مجموعه مهارت و موقعیتی که در اختیار دارند انجام می دهند.
 
ممکن است بخشی از روز را به انجام مربیگری یا تدریس خصوصی به صورت انفرادی یا با گروه های کوچک بگذرانید. یا می توانید خود را با مجموعه ای از آزمون ها برای نمره دادن و یک تابلوی اعلانات برای جمع آوری بیابید. همه چیز روی میز است و دستیاران معلم باید بتوانند با جریان پیش بروند.

 
 
من عاشق تعامل با دانش آموزان و ایجاد روابط هستم. هر روز دارای تنوع است و من دانش‌آموزان را در محیط‌های مختلف تجربه می‌کنم - گنجاندن در کلاس آموزش عمومی، گروه‌های کوچک، ویژه، تعطیلات، ناهار. من می توانم از سوابق تحصیلی و تجربیاتم بدون دردسرهای تدریس در کلاس استفاده کنم - برنامه ریزی، تماس با والدین، کاغذبازی. (بت پی، دستیار معلم ابتدایی)

 
 

پیدا کردن شغل کمک معلم

لیست های مدرسه و منطقه محلی خود را برای این فرصت ها اسکن کنید، که ممکن است شغل تدریس تمام وقت یا پاره وقت باشد. مشاغل دستیار معلم اغلب برای به اشتراک گذاشتن شغل ایده آل هستند، بنابراین از پرسیدن اینکه آیا این چیزی است که آنها ممکن است علاقه مند به امتحان کردن باشند نترسید. ایالت ها و مناطق مختلف شرایط خاص خود را دارند، بنابراین تحقیقاتی را انجام دهید تا دریابید که آیا برای این کنسرت ها به هر نوع مدرک دانشگاهی یا گواهینامه نیاز دارید یا خیر.

 
نقل قول دستیار معلمان پاره وقت: "هر روز دارای تنوع است. من می توانم از سوابق تحصیلی و تجربه خود بدون دردسرهای تدریس در کلاس - برنامه ریزی، تماس با والدین، کاغذبازی" استفاده کنم.

 
 

مشاغل پاره وقت تدریس خارج از مدرسه

همه معلمان برای مدارس کار نمی کنند. بسیاری از سازمان ها و شرکت ها مربیان استخدام می کنند و ممکن است کار پاره وقت ارائه دهند. در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد.

 

معلم موزه

اکثر موزه ها برنامه های آموزشی دارند و معلمانی را برای پر کردن این مشاغل استخدام می کنند. کسانی که عاشق هنر، علم و تاریخ هستند، قطعا گزینه هایی را پیدا خواهند کرد، به خصوص در شهرهای بزرگتر یا در فصل کمپ تابستانی. این مشاغل اغلب دستمزد خوبی ندارند، اما می توانند بسیار سرگرم کننده باشند.

 
 

معلم بیرون مدرسه

Outschool یک پلت فرم جالب است که به معلمان اجازه می دهد تا کلاس هایی را در هر موضوعی که به آنها علاقه دارد ایجاد و راه اندازی کنند. شما به صورت آنلاین تدریس می کنید، ساعت ها و نرخ های خود را برنامه ریزی می کنید. اطلاعات بیشتر در مورد Outschool را در اینجا بیابید.

 
 

مربی مکتب خانه

همه بچه های مکتب خانه به طور کامل توسط والدین خودشان آموزش نمی بینند. در واقع، بسیاری از دانش‌آموزان خانگی گروه‌های تعاونی تشکیل می‌دهند و معلمان خصوصی را برای پوشش موضوعات در صورت نیاز استخدام می‌کنند. ریاضی و علوم از موضوعات پرطرفدار هستند. سعی کنید در سایت های شغلی مانند Indeed یا Care.com جستجو کنید تا فرصت ها را بیابید.

 
 
 

آموزش بزرگسالان

آموزش بزرگسالان فرصت های زیادی را ارائه می دهد و بسیاری از آنها به صورت پاره وقت هستند. می توانید به افراد کمک کنید GED خود را کسب کنند یا زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش دهند. همچنین می توانید در یک مرکز اجتماعی محلی در مورد موضوعی نزدیک و مورد علاقه خود کلاس هایی را تدریس کنید. برای یافتن این کنسرت‌ها، سایت‌های شغلی را برای پست‌های «آموزش بزرگسالان» اسکن کنید. (و از مربی زندان غافل نشوید . این مشاغل می توانند بسیار مفید باشند!)

 
 

مربی شرکتی

اگر دوست دارید با دانش آموزان بزرگتر یا بزرگسالان کار کنید، شغلی را در زمینه آموزش و توسعه شرکتی در نظر بگیرید. بسیاری از این موارد تمام وقت هستند، اما ممکن است گزینه های پاره وقت نیز وجود داشته باشد.