بیا از این فرصت استفاده کن و تا آموزش سئو bememim.com رایگانه در آن شرکت کن و سایتت را روی هر کلمه ای که دوست داری بیار لینک یک گوگل!

 

 

سئو محلی

 بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای موفقیت کسب و کار شما در بازار محلی هدف شما به عنوان یک کسب و کار محلی یا شرکتی که به دنبال ایجاد یک حضور قوی است، بسیار مهم است.

مخاطبان شما فعالانه به دنبال نوع دقیق محصولات و/یا خدماتی هستند که ارائه می‌دهید و این کار را از طریق موتور جستجو انجام می‌دهند. آیا می‌خواهید جستجوهای محلی ارزشمندی را که می‌توانند مشتریان را به وب‌سایت شما یا از طریق درهای شما بیاورند، از دست بدهید؟ اممم... من اینطور فکر نمی کردم!

در زیر 20 مورد ضروری برای یک استراتژی عالی سئو محلی آورده شده است .

 

1. فهرست کسب و کار من در گوگل را بهینه کنید

 
یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که کسب‌وکارهایی که مایل به حضور محلی قوی هستند، مرتکب می‌شوند، نادیده گرفتن ارزش فوق‌العاده یک فهرست تأیید شده و قوی «Google برای کسب‌وکار من» است.
 
این کار شما، یا اجازه دهید با آن روبرو شویم، کمتر از 30 دقیقه طول می کشد تا به انجام برسانید و کسب و کار شما و شرکت شما از ترافیک ورودی وب سایت، تماس های تلفنی، بازدید از فروشگاه و غیره بهره مند می شود.
 
Google My Business (GMB) رگ حیاتی است که نتایج موتور جستجویی را که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند تغذیه می کند. حتی بیشتر به عنوان یک تجارت محلی که به دنبال دستیابی به مشتریان محلی است، تقویت می شود.
 
Google My Business همچنین به شدت در برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلفی که بسیاری از افراد در دستگاه‌های تلفن همراه یا مرورگرهای وب خود از آن‌ها استفاده می‌کنند، ادغام شده است.
 
 
 
 

2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی اکنون ابزاری اثبات شده برای کسب و کارها برای دستیابی به نتایج ملموس و دستیابی به اهداف ملموس است. ناگفته نماند که رسانه های اجتماعی همچنین تعداد زیادی بک لینک مناسب سئو را به وب سایت شما تولید می کنند که تنها در رتبه بندی جستجوی شما دو برابر می شود.
 
 
 
 
 

3. برای بررسی تماس بگیرید

آخرین باری که بدون جستجوی اولیه در مورد یک محصول یا خدمات، یک خرید عمده انجام دادید، چه زمانی است؟ هنگام انجام آن جستجو، چقدر برای نظرات مشتریان ارسال شده در وب سایت شرکت یا حتی یک وب سایت شخص ثانویه مانند آمازون توسط یک فرد غریبه کاملاً ارزش قائل می شوید؟
 
این درست است که مخاطبان مورد نظر شما به طور فعال در حال بررسی اینترنت هستند تا قبل از باز کردن کیف پول خود یا تعهد کردن، درباره شرکت، محصولات، خدمات یا تجربیات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
 
با مراجعه به مشتریان راضی یا همه مشتریان برای نظرات آنها از این مزیت استفاده کنید. می‌توانید آنها را از طریق یک پیوند به یک وب‌سایت خاص هدایت کنید، از یک پلتفرم ایمیل برای ارزیابی تجربه‌شان استفاده کنید، یا از آنها بخواهید مستقیماً پاسخ دهند.
 
 
 
 
 

4. از URL های SEO-Friendly استفاده کنید

بسیاری از مردم هنگام بررسی استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو، خود URL ها را نادیده می گیرند. این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد که می تواند وب سایت را در مورد رتبه بندی جستجوی ارگانیک که می تواند دریافت کند جریمه کند.
 
موتورهای جستجو از URL های تمیز و خوش نوشته ای که بسیار نزدیک به موضوع صفحه ای که پوشش می دهند، قدردانی می کنند و به آنها پاداش می دهند.
 
به عنوان مثال، www.yourwebsites.com/12345567/567/fongd_info هیچ مزیتی از نظر و رتبه بندی موتورهای جستجو در مقایسه با URL که دقیقاً توضیح می دهد که آن وب سایت در مورد چیست، نخواهد داشت.
 
 
همچنین می تواند توسط گوگل به عنوان "پیوند هرزنامه" علامت گذاری شود که منجر به جریمه احتمالی می شود که به رتبه بندی جستجوی سایت شما آسیب می رساند.
 
 
 
 

5. عناوین و توضیحات سئو را فراموش نکنید

شرکت‌های کوچک یا متوسط ​​اغلب بهینه‌سازی موتورهای جستجو را فراموش می‌کنند که سئوی فنی نیز نامیده می‌شود. یکی از عناصر اصلی که هنوز در سبک سال 2023 است، گنجاندن عناوین و توضیحات متا است. اکثر پلتفرم‌های وب‌سایت دارای برگه‌ای هستند که به این موضوع اختصاص داده شده است که استفاده از آن نسبتاً آسان است.
 
به عبارت ساده، ارزش آن را دارد که برای نوشتن عناوین صفحه و توضیحات متا خود وقت بگذارید تا هم برای موتورهای جستجو و هم برای خواننده جذاب باشد.
 
 
 
 

6. به SEO Backend و همچنین SEO Frontend توجه کنید

به ندرت رهبری در یک کسب و کار درک اولیه ای از اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجو در دنیای امروز ندارد. با این حال، آنها ممکن است از اهمیت بهینه سازی عناصر باطن وب سایت خود و میزان کمک آنها به کسب رتبه های جستجوی بالاتر آگاه نباشند.
 
به این عناصر سئو باطن، عناصر بهینه سازی موتور جستجوی فنی نیز گفته می شود. اطمینان حاصل کنید که نه تنها به داشتن محتوای عالی در وب سایت خود توجه کرده اید، بلکه سئوی "سرسخت" را انجام داده اید، این شامل اطمینان از داشتن نقشه سایت مناسب و ارسال آن به Google است. همچنین شامل اطمینان از ایندکس شدن تمام صفحات شما به صورت مداوم است.
 
 
 
 

7. دریافت بک لینک، دریافت ارجاع

بک لینک ها که لینک های ورودی نیز نامیده می شوند، بخش بسیار مهمی از هر استراتژی سئو هستند. هنگامی که موتورهای جستجو به عناصر پیوند به عنوان بخشی از نتایج رتبه بندی خود نگاه می کنند، بالاترین سطح اهمیت را برای این پیوندها قائل هستند.
 
تعداد وب‌سایت‌هایی با دامنه‌های مختلف که افراد را به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، ارتباط بیشتری را که موتورهای جستجوی برتر در فرآیند رتبه‌بندی به شما می‌دهند، نشان می‌دهد. چه کسی نمی خواهد بیشتر به گوگل مرتبط باشد؟
 
علاوه بر این، حجم بالاتری از بک لینک ها منجر به ترافیک ارجاع بالاتری می شود که منجر به ایجاد سرنخ های بالقوه بیشتری در وب سایت شما می شود. این یک برد است، برد!
 
 
 
 
 

8. از لینک های خروجی و لینک های داخلی استفاده کنید، اعتبار کسب کنید

پیوندهای خروجی پیوندهایی هستند که در محتوای وب سایت، وبلاگ و غیره شما گنجانده شده است که خواننده را به وب سایت/دامنه دیگری هدایت می کند. هنگامی که لینک های خروجی با کیفیت بالا را در محتوای خود قرار دهید، موتورهای جستجو به وب سایت شما رتبه بالاتر و اعتبار بیشتری می دهند.
 
این نشان می‌دهد که وب‌سایت شما به اندازه‌ای معتبر است که بتواند صفحات دیگر را تهیه کند و با این وب‌سایت‌های باکیفیت که احتمالاً در صنعت شما هستند، «خوب بازی می‌کنید». فراموش نکنید که زمانی که لینک خروجی را در وب سایت خود قرار می دهید باید به وب سایت های معتبری پیوند دهید که احتمالاً خود دارای اعتبار دامنه بالایی هستند.
 
پیوند داخلی، که به آن پیوندهای درونی نیز گفته می شود، به سادگی شامل پیوندهایی در محتوا یا مناطق خاصی از صفحات است که بازدیدکنندگان صفحه را به صفحات دیگر در وب سایت شما می برد.
 
این لینک های داخلی با ایجاد تجربه بهتر سایت و سفر مشتری برای بازدیدکنندگان وب سایت شما به نتایج سئو کمک می کند و باعث می شود سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر دیده شود و رتبه مثبت تری کسب کند.
 
 
 
 
 
 

15. طرحواره را فراموش نکنید

طرحواره یا نشانه گذاری داده های ساختاریافته، هنوز به سئوی محلی مرتبط است، به ویژه برای مشاغل با مکان های فیزیکی. اگر صاحب یک کسب‌وکار محلی هستید یا اداره می‌کنید، باید مقداری کار واقعی را در طرح‌واره‌های صیقلی انجام دهید. به زبان ساده، این افزودنی به کد یک اسکریپت خاص در صفحه ای از وب سایت شما است که برای مهندسی جستجو طراحی شده است.
 
 
 
 
 

16. از قدرت Google Maps استفاده کنید

یک نقشه گوگل از مکان(های) کسب و کار خود را مستقیماً در صفحه تماس با ما یا درباره خود قرار دهید تا چراغ سبز موتورهای جستجو برای شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار محلی با موقعیت فیزیکی مشخص شود.
 
 
 
 
 

17. بله، NAHP هنوز مرتبط است

در عصر تلفن همراه، بسیاری از شرکت ها به NAHP خود فکر نمی کنند: نام، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن. با این حال، مردم همچنان به دنبال این موارد هستند و به طور فعال از وب سایت شما روی آنها کلیک می کنند تا به برنامه تلفن یا رایانه لوحی خود منتقل شوند که دقیقاً مطابق با آنچه آنها در تلاش هستند انجام دهند.
 
 
 
 

18. کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود را بشناسید، اما زیاده روی نکنید

به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، باید از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی که می‌خواهید در جستجوهای مرتبط رتبه‌بندی کنید، کاملاً آگاه باشید. اینها باید به طور طبیعی در محتوای شما بافته شوند.
 
فراموش نکنید که موتورهای جستجوی امروزی برای تشخیص اینکه چه زمانی محتوا از «پر کردن کلمات کلیدی» استفاده می‌کند، مجهزتر هستند. این زمانی است که نویسنده یا سازنده محتوا به سادگی یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی مطلوب را به طور مکرر در محتوا قرار می دهد و معتقد است که رتبه های جستجوی بالاتری را به دست می آورد.
 
برعکس این قضیه صادق است. اکثر موتورهای جستجوی اصلی وب سایت شما را به دلیل "پر کردن کلمات کلیدی" جریمه می کنند.
 
 
 
 

19. از رتبه بندی محلی سایت خود مطلع باشید

مهم است که به یاد داشته باشید که سئوی محلی و رتبه بندی جستجو بسیار متفاوت از سئوی عمومی و نتایج رتبه بندی است. موتورهای جستجوی بزرگ مدرن، مانند گوگل، نتایج جستجوی خود را بر اساس مکان فیزیکی که شما از آن جستجو می کنید، بهینه کرده اند.
 
به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، باید کاملاً آگاه باشید که چگونه نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی هدف از مکانی به مکان دیگر متفاوت است.
 
اگر رتبه‌بندی شما برای عبارات جستجوی محلی چندان خوب نیست و صاحب یک فروشگاه آجر و ملات هستید، این مسابقه بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک را برای سئوی محلی بررسی کنید.
 
 
 
 

20. هرگز موبایل را فراموش نکنید

در نهایت، اهمیت بهینه سازی موبایل وب سایت خود را در مورد ملاحظات بهینه سازی موتور جستجو نادیده نگیرید. سایت‌هایی که برای نمایش تلفن‌های همراه یا تبلت‌ها بهینه‌سازی نشده‌اند، اکنون در رتبه‌بندی جستجو جریمه می‌شوند.
 
اکنون ثابت شده است که اگر کاربر در حال جستجو از یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت باشد، نتایج جستجوی ارائه شده توسط موتورهای جستجوی برتر، وب سایت هایی را که برای نمایش موبایل بهینه شده اند رتبه بندی می کنند تا رتبه بالاتری کسب کنند.
 
موتورهای جستجو احمق نیستند. آن‌ها می‌دانند که چه زمانی روی یک دستگاه تلفن همراه هستید و می‌خواهند بهترین تجربه ممکن را برای شما فراهم کنند، به این معنی که احتمال کمتری دارد وب‌سایت‌های غیر موبایلی را در اولویت قرار دهند، بنابراین سئوی بهتری دارند.
 
استفاده از این 20 عنصر و استراتژی کلیدی به وب سایت شرکت شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو قوی بسازد که به طور فعال کسب و کار را وارد کرده و به اهداف شرکت شما دست یابد. به این فکر کنید که شخصی همیشه، روز و شب برای شما کار می کند، بدون اینکه مجبور باشید به او پول بدهید. این چیزی است که رتبه بندی جستجوی عالی می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.
 
 
 

مراجع

https://mailchimp.com/resources/what-is-local-seo/

https://www.searchenginejournal.com/local-seo/

https://bememim.com/%d8%b3%d8%a6%d9%88/